Wat doet mijn KCC nou eigenlijk?

“Ja, ze nemen de telefoon op en beantwoorden mailtjes. Maar verder weet ik het ook niet precies.” Dit is een quote van iemand in de branche die verantwoordelijk is voor de Klantenservice. En deze persoon is niet de enigste die dit tegen ons heeft gezegd. Vaak weten de medewerkers zelf niet eens precies wat ze doen. En al helemaal niet hoeveel ze nou precies doen.

Meten is weten

Daarom zorgen wij er voor dat op het KCC van alles wordt gemeten, zodat je eindelijk eens precies kunt zien wat het KCC nou “uitspookt” in de goede zin van het woord.

Eindelijk echte stuurinformatie

Wij laten zien wat de precieze aantallen zijn, hoeveel iedere medewerker gedaan heeft, hoe lang de wachttijden zijn, de service levels, de onderwerpen waarover gebeld of juist gemaild is,  etc. Hierdoor kun je zien of iedereen even goed zijn/haar best doet. Maar ook kun je laten zien hoeveel werk het KCC wel niet verzet. En ook of bewoners tevreden zijn over bepaalde onderwerpen of juist niet.

Prettige rapportages.

We kunnen helpen de data te organiseren, maar ook kunnen wij rapportages ontwerpen en aanleveren. Met deze rapportages heb je eigenlijk altijd wel up te date informatie.

Indien je onze telefooncentrale gebruikt kunnen we zelfs informatie per gemeente en onderwerp aanleveren. En heb je een project gehad? Wij kunnen precies laten zien hoeveel telefoontjes, mails of social media berichten er over zijn geweest, en hoeveel tijd het KCC daar aan heeft besteed. Handig als je met de gemeente overleg hebt.

 

Ja ik wil graag weten wat mijn KCC doet

KC2 is lid van de NVRD.

Bel 088-5255000

Klantenfeedback

Wil je weten wat de inwoners nou echt denken van de dienstverlening?

Wij meten al dagelijks de klanttevredenheid in de afval en milieusector. Dat kunnen we ook voor jou!

Klik hier voor meer informatie

Telefooncentrale

Een Telefooncentrale die speciaal voor de afval- en milieusector is ontwikkeld. De agents handelen alle kanalen af in één omgeving. Het management ziet precies wat er gebeurt.

Klik hier voor meer informatie.

E-learning

Een unieke opleiding voor KCC medewerkers binnen de afval- en milieusector. Speciaal voor de sector ontwikkeld met talloze herkenbare praktijkvoorbeelden.

Klik hier voor meer informatie.

KCC Quickscan

Je Klantenservice verbeteren, maar waar moet je beginnen? Doe de enige Quickscan speciaal voor KCC in afval- en milieuland.

Klik hier voor meer informatie.

Stuur ons een bericht

Als je je telefoonnummer noteert in het bericht, dan bellen we je terug.

Start typing and press Enter to search