Klantenservice

KCC en Klantenservice

Inbound en outbound, service en sales. KC2 beschikt over een topklasse programma om jouw KCC de volgende stap te laten maken. Je kunt altijd een passende keuze maken uit onze menukaart. Het volledig programma bestaat uit 10 stappen, maar de losse modules en aandachtspunten kunnen ook afzonderlijk aangepakt worden. Ook bieden wij een quick-scan waarmee je snel inzicht hebt in de staat van jouw KCC.

Referentie: HVC Groep

HVC Groep is met een omzet van €335 miljoen een serieuze speler in de Nederlands afval- en milieu branche. HVC Groep heeft als aandeelhouders maar liefst 46 gemeenten en 6 waterschappen. Ze heeft de business units Grondstoffen (afvalinzameling, beheer openbare ruimte) en Kringloopenergie (energie).

Wij hebben de 6 losse klantenservices die verspreid over het land waren, gecentraliseerd naar 1 nieuwe klantenservice. Hiervoor heeft KC2 het projectleiderschap gehad gedurende het hele project van initiatie tot en met implementatie. Dit is inclusief het selecteren van de nieuwe locatie, de inrichting van de kantoor- en belruimten, de aanschaf en inrichting van de nieuwe telefooncentrale, het ontwikkelen van trainingen en examens, het opzetten van de samenwerking met het uitzendbureau voor de flexibele schil, het werven, selecteren en inwerken van de medewerkers, senioren en hoofd klantenservice. Hierbij is ook direct een nieuwe kennisbank ontwikkeld.

De resultaten waren een verhoging van de gesprekskwaliteit en klanttevredenheid, een verbetering van de bereikbaarheid en het service level en tot slot ook een kostenreductie van ruim 30% voor de klantenservice.

Aansluitend heeft KC2 ook de projectleider geleverd voor de invoering van integraal klachtenmanagement. Door de invoering van integraal klachtenmanagement heeft de operatie beter zicht gekregen op (structurele) problemen en zich kunnen verbeteren.

Ben jij ook van plan om de volgende stap met jouw KCC te zetten? Neem dan contact op met KC2, om te zien wat wij voor jou en jouw organisatie kunnen betekenen.

Gratis bellen is sneller: 088-5255000

kcc-basic-fit-met-ks-hvc
KCC Klantenservice

Wist je dat wij balie, telefonie, mail en social media ondersteunen?

Voor iedere vorm van direct klantcontact kun je bij KC2 terecht!

Wij tonen je hoe jouw KCC presteert!

Gebruik je mailchimp?

8% van jouw emails komen dan nooit aan!*
Zonder dat je het merkt!
*steekproef maart 2017 met returnpath

Laat ons jou helpen om bijna 100% van jouw emails te bezorgen.
Bel 088-5255000

Start typing and press Enter to search