Klantenfeedback

Heb jij de Klantenfeedback al geregeld? Je doet je best, maar doe je het wel goed volgens de inwoners? Ook als het gaat om inwonerstevredenheid geldt “meten is weten”.

Doorlopende klantenfeedback

Hoe mooi zou het zijn om dagelijks feedback te krijgen over je dienstverlening? Niet meer wachten op de KTO die 1x per jaar wordt uitgevoerd, maar iedere maand, iedere week of zelfs iedere dag inzichten krijgen in de kwaliteit van dienstverlening.

Integratie met mail, telefoon en social media is mogelijk

Afhankelijk van de telefooncentrale of andere communicatie middelen, is het mogelijk om de klantenfeedback te integreren. Indien het een telefooncentrale is zoals het KC2contact platform, dan zijn de mogelijkheden bijna onbegrensd.

Wat kom je te weten?

Waar gaat het goed? Waar kan het beter? Met een integratie zoals met KC2contact, weet je van iedere klantenfeedback precies over welke dienstverlening, met welke medewerker en over welke vraag contact is geweest. Zo kun je de ontwikkeling iedere week of iedere maand volgen. Heb je een project uitgevoerd? Je ziet precies hoe tevreden de inwoners zijn geweest!

Klantenfeedback rapportage

Met behulp van de rapportages kun je nog veel meer te weten komen.  Jouw organisatie krijgt zo het hele jaar directe feedback waarbij je zelf kunt bepalen of je er acties op gaat uitvoeren of het juist uitstekend doet.

Meer weten?

Ben je nieuwsgierig geworden? Bel ons of vul het contactformulier hieronder in. Wij nemen dan contact me jouw op!

KC2 is lid van de NVRD.

Bel 088-5255000

Kennisbank

Geeft de klantenservice altijd hetzelfde antwoord? Of hangt het af van degene die er op dat moment zit?

Zorg voor rust, eenduidigheid en kwaliteit van antwoorden met het gebruik van een uitstekende kennisbank.

Lees meer over de kennisbank

KCC CONTACTPLATFORM

Een Telefooncentrale die speciaal voor de afval- en milieusector is ontwikkeld. De agents handelen alle kanalen af in één omgeving. Het management ziet precies wat er gebeurt.

Lees meer over het KCC Contactplatform

E-LEARNING

Een unieke opleiding voor KCC medewerkers binnen de afval- en milieusector. Speciaal voor de sector ontwikkeld met talloze herkenbare praktijkvoorbeelden.

Lees meer over e-learning

Klantenfeedback informatie aanvragen

Stuur ons een bericht

Als je je telefoonnummer noteert in het bericht, dan bellen we je terug.

Start typing and press Enter to search