Klanten

Door de jaren heen hebben wij afval- en milieu organisaties mogen bijstaan in een verscheidenheid aan activiteiten. Hieronder een aantal voorbeelden.

HVC had verspreid over het land meerdere kleine klantenservices. Wij hebben deze gecentraliseerd naar één locatie. Resultaten waren kortere wachttijden, meer tevreden inwoners, betere antwoorden en een kostenbesparing. Daarnaast hebben we ook de selfservice projecten zoals grofvuil module, afvalkalender, minicontainer module mogen begeleiden.

Dar had een tijdelijke leidinggevende op het KCC nodig. Wij hebben een afdelingsplan geschreven en de medewerkers zijn in hun kracht gezet tijdens deze periode.
Daarnaast hebben wij Dar mogen begeleiden bij de selectie en implementatie van het nieuwe meldsysteem.

Wij hebben de klantenservice voor Stadswerk mogen ontwerpen en opleveren. Daarnaast heeft onze Projectleider het selectie- en implementatieproces voor het meldsysteem begeleid, waarbij wij ook het meldproces hebben opgesteld.

Bij Circulus-Berkel hebben wij een interim Teamleider voor de klantenservice mogen leveren. Resultaat is dat het service level werd behaald en de controle over de afdeling sterk is verbeterd. Hierbij zijn een aantal succesvolle verbeterslagen doorgevoerd.

Voor GP Groot hebben wij de Projectleider mogen leveren om een nieuwe telefooncentrale te selecteren. GP Groot heeft hierbij gekozen om het meeste zelf te doen en onze expertise alleen te gebruiken voor het begeleiden van het proces en het vermijden van valkuilen.

Ook klant worden?

KC2 is lid van de NVRD.

Bel 088-5255000

Klantenfeedback

Wil je weten wat de inwoners nou echt denken van de dienstverlening?

Wij meten al dagelijks de klanttevredenheid in de afval en milieusector. Dat kunnen we ook voor jou!

Klik hier voor meer informatie

Telefooncentrale

Een Telefooncentrale die speciaal voor de afval- en milieusector is ontwikkeld. De agents handelen alle kanalen af in één omgeving. Het management ziet precies wat er gebeurt.

Klik hier voor meer informatie.

E-learning

Een unieke opleiding voor KCC medewerkers binnen de afval- en milieusector. Speciaal voor de sector ontwikkeld met talloze herkenbare praktijkvoorbeelden.

Klik hier voor meer informatie.

KCC Quickscan

Je Klantenservice verbeteren, maar waar moet je beginnen? Doe de enige Quickscan speciaal voor KCC in afval- en milieuland.

Klik hier voor meer informatie.

Stuur ons een bericht

Als je je telefoonnummer noteert in het bericht, dan bellen we je terug.

Start typing and press Enter to search