KCC uitbesteden

Is het lastig om het service level te halen? Heb je lange wachttijden? Is er een piek in het aanbod? Heb je projecten met tijdelijk extra telefoontjes? In al deze situaties is het aantrekkelijk om eens met KC2 in gesprek te gaan om te bespreken hoe wij jou kunnen helpen om de klantcontacten af te handelen.

Een echte afval- en milieu partner

Als geen ander begrijpen wij de inhoud van de afval- en milieusector en alle politieke gevoeligheden. Wij zorgen voor kwaliteit in het afhandelen van de gesprekken, zijn gericht op de lange termijn en begrijpen jouw belangen.

 

 

Informeer naar KCC uitbesteden

KC2 is lid van de NVRD.

Bel 088-5255000

Klantenfeedback

Wil je weten wat de inwoners nou echt denken van de dienstverlening?

Wij meten al dagelijks de klanttevredenheid in de afval en milieusector. Dat kunnen we ook voor jou!

Klik hier voor meer informatie

Telefooncentrale

Een Telefooncentrale die speciaal voor de afval- en milieusector is ontwikkeld. De agents handelen alle kanalen af in één omgeving. Het management ziet precies wat er gebeurt.

Klik hier voor meer informatie.

E-learning

Een unieke opleiding voor KCC medewerkers binnen de afval- en milieusector. Speciaal voor de sector ontwikkeld met talloze herkenbare praktijkvoorbeelden.

Klik hier voor meer informatie.

KCC Quickscan

Je Klantenservice verbeteren, maar waar moet je beginnen? Doe de enige Quickscan speciaal voor KCC in afval- en milieuland.

Klik hier voor meer informatie.

Stuur ons een bericht

Als je je telefoonnummer noteert in het bericht, dan bellen we je terug.

Start typing and press Enter to search