KCC Centrale

Waar het KCC vroeger voor alles een andere applicatie gebruikte, bieden de moderne mogelijkheden een veel eenvoudigere oplossing. Met deze gedachte hebben wij het KC2contact platform speciaal voor de Afval- en Milieusector ontwikkeld.

Alle kanalen in 1 oplossing

We hebben alle kanalen in 1 eenvoudig te gebruiken platform samengebracht:

  • Telefoon
  • Email
  • Social Media (Twitter, Facebook, Whatsapp for Business, etc)
  • Webchat
  • Contactformulieren

Alle statistieken en meer

Vanzelfsprekend zie je de aantallen gesprekken, emails, de service levels, bereikbaarheid etc. Deze zijn eenvoudig in het systeem te zien, te downloaden naar Excel of via een online dashboard te bekijken.

Met KC2contact kun je echter ook zien welke doelgroep heeft gebeld (inwoner, medewerker van de gemeente, collega, etc). Ook kun je zien hoe vaak er over welk onderwerp contact is opgenomen: Minicontainer niet geleegd, Kolk verstopt, Straatverlichting kapot.

En indien de optie klantenfeedback wordt afgenomen kun je ook zien in welke mate men tevreden per onderwerp.

En vanzelfsprekend is alles uit te splitsen op gemeenteniveau.

Projectmatige ondersteuning

Je kunt alle contacten, via alle kanalen, nu registeren in ons systeem. Zo kun je bij projecten altijd de juiste kosten doorbelasten aan de Opdrachtgever. En na een aantal projecten op deze manier te hebben afgehandeld kun je ook een goede projectie maken voor toekomstige projectkosten.

Gesprekken opnemen en berichten teruglezen

De gesprekken kunnen worden opgenomen, waardoor er nooit meer een hij-zei-zij-zei situatie voorkomt. Dit geeft jouw medewerkers de rust dat ze geen valse klachten meer krijgen door ontevreden inwoners. Daarnaast kan dit natuurlijk ook worden gebruikt om de gesprekskwaliteit te verbeteren.

Thuiswerken en op kantoor

Met ons platform is het mogelijk om locatie onafhankelijk te werken. De medewerker kan op kantoor werken, maar je kunt er ook voor kiezen dat de medewerker vanuit huis werkt. Ze hebben daar een PC/laptop en een headset voor nodig en natuurlijk een internetverbinding.

Gemanaged platform

In de praktijk blijkt dat het beheren van een telefooncentrale lastig is. Ons platform wordt door KC2 gemanaged, waardoor het niet nodig is om zelf een lange leercurve door te maken om het systeem helemaal te kennen. De Teamleider krijgt natuurlijk wel een eigen managementomgeving, maar de vaak lastige inrichting van deze specialistische software neemt KC2 voor haar rekening.

Flexibiliteit en integraties

We hebben al integraties gerealiseerd met de GEOKB (Grondstoffen, Energie en Omgeving Kennisbank), met een van de meest gebruikte afvalkalenders en ook de Afvalwijzer van Milieu Centraal. Alles nu eenvoudig voor de medewerkers te bereiken.

KC2 is lid van de NVRD.

Bel 088-5255000

Klantenfeedback

Wil je weten wat de inwoners nou echt denken van de dienstverlening?

Wij meten al dagelijks de klanttevredenheid in de afval en milieusector. Dat kunnen we ook voor jou!

Lees meer over Klantenfeedback

KCC CONTACTPLATFORM

Een Telefooncentrale die speciaal voor de afval- en milieusector is ontwikkeld. De agents handelen alle kanalen af in één omgeving. Het management ziet precies wat er gebeurt.

Lees meer over het KCC Contactplatform

E-learning

Een unieke opleiding voor KCC medewerkers binnen de afval- en milieusector. Speciaal voor de sector ontwikkeld met talloze herkenbare praktijkvoorbeelden.

Lees meer over e-learning

KCC Quickscan

Je Klantenservice verbeteren, maar waar moet je beginnen? Doe de enige Quickscan speciaal voor KCC in afval- en milieuland.

Klik hier voor meer informatie.

KC2contact demo aanvragen

Stuur ons een bericht

Als je je telefoonnummer noteert in het bericht, dan bellen we je terug.

Start typing and press Enter to search