KC2scan

Benchmark

 

Bij een benchmark krijg je een vragenlijst voorgelegd waarmee je een beeld krijgt over je eigen KCC. Denk hierbij aan vragen over aantallen, zoals het aantal seats, agents, kosten, telefoongesprekken, mails, social media interacties, gesprekstijden en wachttijden. Verder zijn er vragen over KPI’s zoals Service Level, Bereikbaarbaarheid en Klanttevredenheid.

Het is goed voor jezelf om hier inzicht in te hebben. En als je deze inzichten hebt, is het ook prettig om te weten hoe dit zich verhoudt tot andere vergelijkbare organisaties. Dan weet je wat goed gaat en wat beter kan. Je krijgt een kompas in handen en weet in welke richting je jouw KCC kunt sturen.

Bekijk deze korte video:

 

Ben jij ook van plan om de volgende stap met jouw KCC te zetten? Neem dan contact op met KC2, om te zien wat wij voor jou en jouw organisatie kunnen betekenen.

Gratis bellen is sneller: 088-5255000

KCC Klantenservice

80-20 of 70-30? 95% bereikbaarheid? 

Wie haalt wat met welke inzet?

Weet waar je staat!

Gebruik je mailchimp?

7% van jouw emails komen dan nooit aan!
Zonder dat je het merkt!

Laat ons jou helpen om bijna 100% van jouw emails te bezorgen.
Bel 088-5255000

Stuur ons een bericht

Als je je telefoonnummer noteert in het bericht, dan bellen we je terug.

Start typing and press Enter to search