E-learning

KC2 biedt een opleiding voor KCC medewerkers binnen de Afval- en Milieubranche. Met praktijkvoorbeelden uit de branche en ook echt ontwikkeld voor de branche. Dit is een opleiding waar jouw KCC medewerkers echt iets aan hebben.

Al 10 jaar succesvol!

Zo rond 2010 is de eerste training voor de Klantenservice binnen de Afval- en Milieubranche ontwikkeld. Dit werd in een tweetal jaar uitgebouwd tot een volledige opleiding voor KCC medewerkers binnen deze sector. Ondertussen hebben al meer dan 100 klantenservice medewerkers deze opleiding met succes doorlopen. We bieden deze opleiding sinds 2019 aan als e-learning.

Startersopleiding

De afspraken voor iedere gemeente kunnen anders zijn. Daarom wil je de flexibiliteit hebben om algemeen geldende antwoorden op te zoeken, maar ook om uitzonderingen per gemeente vast te leggen, of zelfs voor iedere gemeente een andere antwoord te kunnen vastleggen.

Certificaat

De deelnemers aan de startersopleiding krijgen aan het eind van iedere module een tussentijds examen. Aan het eind van de hele opleiding krijgen ze een eindexamen. De deelnemers krijgen een certificaat wanneer ze de opleiding met goed resultaat hebben afgelegd. Dat is goed voor jouw medewerkers, maar ook goed voor jou. Want jij kunt aantonen dat al jouw medewerkers over een bepaald kennis- en vaardighedenniveau beschikken.

Continu leren

Bij de startersopleiding doorlopen de medewerkers alle aspecten van hun werk. Maar net zoals topsporters iedere dag trainen om op niveau te blijven, is voor KCC medewerkers het ook belangrijk om hun vaardigheden op peil te houden. Daarom bieden wij ook een doorlopende opleiding aan, waarbij de medewerker de beschikking krijgt over alle onderdelen. Wanneer er een aandachtspunt is, dan kan de medewerker dat specifieke punt bijspijkeren met zelfstudie.

Algemene E-learning voor nieuw personeel

Omdat we over diepe kennis van de afval- en milieusector beschikken, hebben we 1 van de lesmodules verder uitgediept waarmee iedere nieuwkomer binnen de sector een helder beeld van de sector krijgt.

E-learning informatie aanvragen

KC2 is lid van de NVRD.

Bel 088-5255000

Klantenfeedback

Wil je weten wat de inwoners nou echt denken van de dienstverlening?

Wij meten al dagelijks de klanttevredenheid in de afval en milieusector. Dat kunnen we ook voor jou!

Lees meer over Klantenfeedback

KCC Contactplatform

Een Telefooncentrale die speciaal voor de afval- en milieusector is ontwikkeld. De agents handelen alle kanalen af in één omgeving. Het management ziet precies wat er gebeurt.

Lees meer over het KCC Contactplatform

KENNISBANK

Geeft de klantenservice altijd hetzelfde antwoord? Of hangt het af van degene die er op dat moment zit?

Zorg voor rust, eenduidigheid en kwaliteit van antwoorden met het gebruik van een uitstekende kennisbank.

Lees meer over de kennisbank

KCC Quickscan

Je Klantenservice verbeteren, maar waar moet je beginnen? Doe de enige Quickscan speciaal voor KCC in afval- en milieuland.

Klik hier voor meer informatie.

Stuur ons een bericht

Als je je telefoonnummer noteert in het bericht, dan bellen we je terug.

Start typing and press Enter to search