Betere gesprekken

Gesprekken alsof er nagels over het schoolbord gaan… rillingen… etc. Gevoelens die wij kennen, herkennen en erkennen.

Oke, misschien is dat net iets overdreven, maar je ziet wel duidelijk ruimte voor verbetering. Is dit jouw uitdaging? Lees dan verder of bel ons meteen op 085-5255000.

Training

We hebben al meer dan 1.000 KCC medewerkers opgeleid aan de hand van het geven van trainingen. Daarbij hebben we ook al vele KCC medewerkers binnen de afval- en milieubranche getraind. Wij helpen ook de mensen op jouw afdeling om zichzelf te verbeteren. Dit kan met eenmalige trainingen, maar ook door een meerdaagse cursus samen op te stellen. Hiermee krijgen jouw medewerkers de handvatten aangereikt om betere gesprekken te voeren.

Meeluisteren en Coaching on the job

Hoe leuk we het ook vinden om een training of een meerdaagse cursus te geven, een meer effectieve opleidingsvorm is coaching on the job. Dit bestaat uit het meeluisteren (op afstand) van gesprekken en via een meeluisterformulier die gesprekken te beoordelen. Met behulp van deze formulieren krijgen de KCC medewerkers directe feedback en hands-on tips om zich te verbeteren.

E-learning: starterstraining

Op basis van de trainingen die we hebben gegeven, hebben we een starterstraining gegeven voor alle nieuwe medewerkers. Aan het eind krijgen de deelnemers die het examen halen een certificaat.

E-learning: continu leren

De modules die je ook in de starterstraining vind, kunnen continu voor de deelnemers beschikbaar blijven. Hiermee kunnen de medewerkers op ieder moment zichzelf een opfriscursus geven voor precies dat onderdeel waar ze zelf behoefte aan hebben. Zijn er veel weerstandsgesprekken? Dan pakken ze de lesmodule “omgaan met weerstand” erbij.

Meer informatie aanvragen over betere gesprekken

Stuur ons een bericht

Als je je telefoonnummer noteert in het bericht, dan bellen we je terug.

Start typing and press Enter to search