Afval en Milieu

Wij zijn jouw hulp bij klantcontact

Klantenservice

Van het inrichten van de telefooncentrale of social media, tot het stroomlijnen van de klantenservice, training, opleiding, rapportages, capaciteitsberekening en het volledig opzetten van een nieuwe klantenservice. Allemaal ruimschootse ervaring in diverse sectoren, publiek en privaat.

Klachten & Meldingen

Wij zorgen ook bij jou voor een vlekkeloze afhandeling van klachten en meldingen!  Je raakt nooit meer briefjes of mailtjes kwijt, herpakt de controle en creëert rust. Je collega’s, de gemeente en de burgers krijgen inzicht in de status van meldingen. Of zet een melding door naar een onderaannemer.

GEO Telefooncentrale

Een telefooncentrale die speciaal voor de afval- en milieusector is ontwikkeld? Jazeker! Na ruim 10 jaar telkens weer dezelfde uitdagingen tegen te komen, hebben wij besloten dan maar zelf een telefooncentrale op de markt te brengen. Eentje die wel oog heeft voor de specifieke vragen vanuit de GEO-sector. Meer weten? We vertellen je er graag (en met trots) meer over!

KCC Uitbesteden

Een echte partner met kennis van zaken en hele ruime ervaring in de sector. Wij begrijpen als geen ander de sector. Daardoor kunnen wij uitstekend namens jouw organisatie de telefoontjes, mails en social media berichten afhandelen. Wij doen dit op basis van expertise, kwaliteit en vertrouwen. En niet te vergeten al ruim 10 jaar en miljoenen klantcontacten ervaring binnen de afval- en milieusector.

Social media

Wij kennen de politieke gevoeligheden, hebben ruimschootse ervaring in burgercontacten en hebben alle bekende social media tools al eens gebruikt. Maak gebruik van onze hulp voor een veilige implementatie.

Kennisbank

Een kennisbank brengt de kwaliteit van jouw KCC naar een hoger plan. Iedereen geeft hetzelfde antwoord, de antwoorden kloppen, tijdwinst voor klant en agent. KC2 heeft ervaring en helpt je vooruit!

Klachten en Meldingen

Na vele jaren ervaring met het professionaliseren van de klachten- en meldingenprocessen heeft KC2 een afval- en milieu standaard projectplan ontwikkeld. Hiermee biedt KC2 zekerheid op goed resultaat!

Projectleider Klantenservice

Wil je een stap vooruit zetten met jouw klantenservice afdeling? Met 15 jaar KCC ervaring en 9 jaar ervaring in de afval en milieubranche zijn wij jouw partner op het gebied van burger contacten!

Interim Manager

Op zoek naar tijdelijke vervangen of versterking? Dan heb je die nu gevonden. KC2 heeft ruimschootse ervaring met Klantenservices en zorgt voor een zorgeloze tijdelijke vervanging.

Klantenservice Quick Scan Afval & Milieu

Krijg in 1 dag inzicht in het functioneren van je eigen klantenservice. En ontvang een benchmark met je eigen branche.

Website optimalisatie

Je hebt een website waar burgers zelf afspraken kunnen inplannen voor bijvoorbeeld grof afval. Alleen haken mensen tijdens de processtappen af. KC2 helpt jou precies te zien waardoor dat komt en dit op te lossen!

Automatiseren

Automatiseren heeft voor de burger als voordeel dat ze meer zelf kunnen doen als ze dat willen en dat het sneller gaat. Voor jouw organisatie betekent het veelal meer rust, overzicht, minder “simpel” werk en een structurele kosten besparing.

Telefooncentrale

Een goed ingerichte telefooncentrale waar de juiste rapportages op de juiste momenten eenvoudig uit te halen zijn. Wij kennen de meeste telefooncentrales en halen daar rapportages uit die passen bij jouw organisatie. De kwaliteit hiervan is toonaangevend in Nederland.

Communicatieplan

Ieder project waardoor er iets wijzigt voor de burger vraagt om een doordacht communicatieplan. Zeker in deze tijd met mondige en betrokken burgers die ook over social media platformen beschikken is een goed management van verwachtingen een must.

Crisis management

De organisatie staat in de lokale krant met zeer vervelend nieuws. De reputatie van je organisatie staat ter discussie. En nu? Of een fysieke crisis: een grote brand bijvoorbeeld. KC2 heeft ervaring en expertise zodat wij u kunnen bijstaan of zelfs de hele communicatie kunnen overnemen om de situatie onder controle te krijgen.

Afvalcoaches

Afvalcoaches, ambassadeurs en de kunst van het overtuigen. De inhoudelijke kennis heb jij! De gespreksvaardigheden trainen wij! Gesprekstechnieken, vraag en antwoord, omgaan met agressie. Laat je kennisdragers goed beslagen de wijk in gaan om het maximale uit de directe contactmomenten te halen.

Stakeholder analyse

Een stakeholder analyse helpt bij het identificeren van belanghebbenden en hun diverse belangen. Ook wordt op een rij gezet welke belangen in lijn liggen met die van jou en welke tegenwerken. Aan welke personen kun je het beste prioriteit en aandacht geven en aan wie hoef je minder tijd te besteden? Alles om je te helpen je gestelde doelen te effectief en efficiënt te bereiken.

UAVgc

Ontwikkeld door NASA, omarmd door defensie en nu bij jouw gemeente: de UAVgc contracten. Wij hebben ervaren en gecertificeerde mensen die de valkuilen en mogelijkheden van UAVgc al in de praktijk hebben meegemaakt. We kennen de impact op de organisaties van gemeente en aannemer.

Relatieherstel

In ieder goed huwelijk zijn er periodes dat het wat minder gaat. Zo kan het gebeuren dat er een periode is waarin Opdrachtgever en Opdrachtnemer onderlinge wrijving kennen. Dan kan het soms goed zijn om tijdelijke een externe senior er bij te halen, die geen belast onderling verleden heeft. Een frisse blik, zonder ballast en in staat om bruggen te bouwen en meermaals bewezen effectief.

Bel ons

088-5255000

De wereld van burgercontacten heeft geen geheimen meer voor ons. Hierboven is een greep uit onze ervaringen maar er is nog meer! Wil je weten wat we kunnen betekenen voor jou? Neem vrijblijvend contact met ons op via 088-5255000.

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief:

 *
 *
naam@bedrijf.nl

Stuur ons een bericht

Als je je telefoonnummer noteert in het bericht, dan bellen we je terug.

Start typing and press Enter to search