Afval en Milieu - Klantenservice / KCC

Wij zijn jouw hulp bij klantcommunicatie

KLANTENSERVICE

Van het inrichten van de telefooncentrale of social media, het stroomlijnen van de klantenservice, training, opleiding, tot rapportages, capaciteitsberekeningen en het volledig opzetten van een nieuwe klantenservice. Allemaal ruimschootse ervaring binnen en buiten de branche.

Bel ons

088-5255000

De wereld van burgercontacten heeft geen geheimen meer voor ons. Hierboven is een greep uit onze ervaringen maar er is nog meer! Wil je weten wat we kunnen betekenen voor jou? Neem vrijblijvend contact met ons op via 088-5255000.

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief:

Social media

Wij kennen de politieke gevoeligheden, hebben ruimschootse ervaring in burgercontacten en hebben alle bekende social media tools al eens gebruikt. Maak gebruik van onze hulp voor een veilige implementatie.

Kennisbank

Een kennisbank brengt de kwaliteit van jouw KCC naar een hoger plan. Iedereen geeft hetzelfde antwoord, de antwoorden kloppen, tijdwinst voor klant en agent. KC2 heeft ervaring en helpt je vooruit!

Professionaliseren Klachten en Meldingen

Na vele jaren ervaring met het professionaliseren van de klachten- en meldingenprocessen heeft KC2 een afval- en milieu standaard projectplan ontwikkeld. Hiermee biedt KC2 zekerheid op goed resultaat!

Projectleider Klantenservice

Wil je een stap vooruit zetten met jouw klantenservice afdeling? Met 15 jaar KCC ervaring en 9 jaar ervaring in de afval en milieubranche zijn wij jouw partner op het gebied van burger contacten!

Interim Manager

Op zoek naar tijdelijke vervangen of versterking? Dan heb je die nu gevonden. KC2 heeft ruimschootse ervaring met Klantenservices en zorgt voor een zorgeloze tijdelijke vervanging.

Klantenservice Quick Scan Afval & Milieu

Krijg in 1 dag inzicht in het functioneren van je eigen klantenservice. En ontvang een benchmark met je eigen branche.

Website optimalisatie

Je hebt een website waar burgers zelf afspraken kunnen inplannen voor bijvoorbeeld grof afval. Alleen haken mensen tijdens de processtappen af. KC2 helpt jou precies te zien waardoor dat komt en dit op te lossen!

Automatiseren

Automatiseren heeft voor de burger als voordeel dat ze meer zelf kunnen doen als ze dat willen en dat het sneller gaat. Voor jouw organisatie betekent het veelal meer rust, overzicht, minder “simpel” werk en een structurele kosten besparing.

Telefooncentrale

Een goed ingerichte telefooncentrale waar de juiste rapportages op de juiste momenten eenvoudig uit te halen zijn. Wij kennen de meeste telefooncentrales en halen daar rapportages uit die passen bij jouw organisatie. De kwaliteit hiervan is toonaangevend in Nederland.

kc2-referenties

Start typing and press Enter to search